سلام به همگی


طاقت بیار رفیق :)

شرح زندگی

سلام به همگی...

میخوام درمورد خودم بهتون بگم.

من سمانه هستم.18ساله

راستش خیلی دختر بدشانسی هستم. تو هیچی شانس ندارم. نه تو عشق..نه تو کارام...نه تو تحصیل.

خیلی دوس داشتم با یکی دردو دل کنم ولی کسیو پیدا نمیکردم. راستش به کسی اعتماد ندارم. تصمیم گرفتم یه وبلاگ بسازم که حرفامو تو اون بنویسم. حداقل کسایی پیدا میشن که باهام حرف بزنن... به من امید بدن...

از زندگی خیلی نا امیدم... اصلا دوس ندارم از خواب بیدار بشم. دوس دارم تنها باشم. حوصله کسیو ندارم. پرخاشگر شدم. تو این وبلاگ کم کم از خودمو مشکلاتم باهاتون حرف میزنم از شما هم میخوام که منو تنها نزارین.

عاشقتونم... سمانه



نظرات شما عزیزان:

ershad
ساعت5:22---13 آبان 1391
یک دوست خوب که واقعا دوسستت باشه بهتر از هزاران دوستی که ادعای دوستی می کنند.
خدایا دوستان خوب من تعداشان خیلی کم هست آنان را برای من نگه دار ومن رابرای آنان...
"عیدت مبارک"


سارا
ساعت21:32---12 آبان 1391
مطالب جالبی دارین به منم سری بزنید حتما خوشحال میشید
http://tarfandirancell.loxblog.com/


حوای بی آدم
ساعت12:33---6 آبان 1391
سلام دوست خوبم وب جالبی دارید مطالعه کردم وبا اجازتون نت برداشتم .دوست دارم لینکنون کنم اگه دوست داشتشد به وبخونه ی منم سر بزنید منتظر حضور سبزتون هستم .

حوای بی آدم
ساعت12:31---6 آبان 1391
اگه خدا مشکلتو حل کرد به تواناییش ایمان داری اگه خدا مشکلتو حل نکرد به تواناییت ایمان داره

Mohsen
ساعت21:01---3 آبان 1391
هه...
مگه اینروزا کسی پیدا میشه که مثه تو نباشه... تازه خیلی بدتر از تو...
به هر حال طاقت بیار رفیق...
چونکه بگذرد غمی نیست...


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت18:21---2 آبان 1391

دل اگر بهر عزيزان نشود گاهي تنگ ، نامش هرگز ننهم دل كه به آن گويم سنگ


arash
ساعت3:13---1 آبان 1391
سلام این دوس پسری که داری ازش تعریف میکنی بهت قول میدم الان کمه کم با دو سه نفر دیگه هست اینقدر وابسته نشوووووووووو
پاسخ:اصن منو اون یه چی فراتر از دوس پسر و دوس دختریم... در ضمن من بهش خیلی اعتماد دارم . شاید شیطونی کنه ولی با کسی جز من نیس ;) خیالتون تخت


tanha
ساعت14:09---30 مهر 1391
be har kasi zud etemad nakon. hichki ghabele etemad nist.


تنها
ساعت22:11---28 مهر 1391
salam. dari eshtebah mikoni. be onvane kasi ke zendegie moshtarako tajrobe kardam behet migam.

az ru ehsas dari tasmim migiri.

dar surati ke to dokhtario man yek pesare 23 salei ke zanam talagh gerefto raft.
پاسخ:salam... mamnun. manzuretun az tasmime eshtebaham kodum eshtebahe?


روژین
ساعت10:50---28 مهر 1391
سلام دوست خوبم؛ وبلاگتو خوندم؛ واسم جالب بود؛ میتونی رو من حساب کنی :‏*‏ مراقب خودت باش؛ طاقت بیار رفیق :-‏)‏
پاسخ:ممنون دوست خوبم :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 28 مهر 1398برچسب:,ساعت 3:14 توسط سمانه| |


Power By: LoxBlog.Com